Bokningshjälp

Hur bokar jag ett paket?

När du klickat på "Boka" får du upp två alternativ. Här väljer du ankomst och avresedag samt antal rum och personer. Om det gäller färjan så skall du dessutom ange antal personer och typ av fordon. Du kommer då till en lista av tillgängliga hotell med dess respektive rumsalternativ. Välj den kombination som passar dig bäst. Du kan även läsa mer om hotellet genom att klicka på "Läs mer".

I nästföljande steg väljer du vilka tider du önskar. Här kommer lediga tider varje dag. Välj den tid du önskar. Där kan förekomma flera olika biljett typer. Se pris och regler för respektive biljett nederst i rutan. Du ser hela tiden vilka produkter du har valt i toppen av sida. När du är klar med dina val visas varukorgen. Här kan du boka till extra produkter som cykel uthyrning, start tider på golfbanor etc. När du är redo att fortsätta klickar du på 'Fortsätt'.

Under steg 3 skall du ange minst ett namn för bokningen.

Varför kommer det inte upp några träffar?

Du har valt en period när paketet inte finns tillgängligt. Kontakta vår säljavdelning på telefon 0411-23 66 02 så hjälper vi dig.

Vad är avbeställningsskydd?

Det är en avbokningsförsäkring som kostar 200:- per bokning.
Om ni önskar denna försäkring sätter ni en bock i rutan när du befinner dig i varukorgen.
Se regler för avbeställningsskydd under "Särskilda resevillkor".

Vad gör jag när jag valt klart mina paket?

Klicka på 'Fortsätt' i varukorgen. Du får då du upp en sida med där du fyller i namnen på alla gäster, dina kunduppgifter och din betalningsinformation.

Kan jag säkert lämna ut mina kortuppgifter?

Ja, all personlig information skrivs in på en krypterad sida (SSL 128 bits) där det är säkert att lämna ut uppgifter om dig själv och ditt betalkort.

Din e-postadress kommer bara användas till den bokningsbekräftelse vi skickar och i vissa enskilda fall, som t. ex. om du har glömt ditt användarnamn och lösenord.

Kan jag avbryta min bokning?

Ja, du kan avboka hela beställningen på om du klickar "Avbryt bokning" i varukorgen.

När har har jag gjort klart min bokning?

Din bokning är klar när du har fyllt i alla uppgifter på sidan som heter "Kundinformation och betalning" och därefter klickat på ?Bekräfta bokning? längst ner till höger. När bokning är genomförd visas din "Bokningsbekräftelse". Du kan när som helst logga in och titta på dina nuvarnade och tidigare bokningar. Klicka på "Logga in" och använd det användarnamn och lösenord du får tillsammans med din e-postbekräftelse.